השתלת שיניים בתל אביב

טיפולי שיניים הם חלק מהיום יום שלנו וטיפולי שיניים מתקדמים כמו השתלת שיניים הם רק חלק מהקידמה של הדור הנוכחי, כך שאם אתם גרים בעיר שיש בה הכול מהכול ומבקשים ליהנות מחיוך שמקרין ביטחון עצמי ושמציג לראווה את כל השיניים, אך מצד שני סובלים ממחסור של שן אחת או יותר, מוטב שגם אתם תבקרו במרפאות השיניים הפועלות בשירותנו ותרוויחו טיפולי השתלת שיניים מתקדמים ושמחזיקים באחוזי הצלחה מאוד גבוהים.

מכאן שאם חסרה לכם שן, או שסובלים ממחלת חניכיים חמורה, טוב לדעת שמדובר במצב זמני, כי בזכות השתלת שיניים זוכים לעקור את השן הבעייתית, להחדיר שתל ייעודי ועליו להרכיב את הכותרת שמדמה שן אמתית, כאשר נהוג לחכות מספר חודשים בין שלב אחד לשני – לרוב מדובר בתהליך הדרגתי.

תוהים האם אתן מועמדים מתאימים? כל עוד תיבחרו במרפאת שיניים מקצועית, היו בטוחים שמומחים בתחום כבר ייבחנו את כל הדגשים הנחוצים, כולל מצב רפואי, מצב העצם, סוג השתל האידאלי עבורכם, שיטת ההשתלה המתאימה (קיימות מספר שיטות שמאפשרות השתלת שינים) וכדומה. יש לכם שאלות נוספות? כל התשובות מחכות לכם כאן!

השתלת שיניים בתל אביב - למי זה מתאים?

גם אתם מוצאים בשיטה זו פתרון אידאלי עבור מצבכם? ובכן עתה רק נותר להבין האם אתם מועמדים מתאימים. מה בוחנים? את שני הפרמטרים הבאים: צורך והתאמה. שנרחיב? ובכן אם יש לכם שן שלא ניתן להציל, או אם חסרה לכם שן (אחת או יותר), הרי שבהחלט מוטב לבחון טיפול מעין זה ולהתאים אותו אישית על פי מצבכם עם הרופא המטפל.

עתה רק נותר להבין האם אתם מועמדים מתאימים, ועל כן חשוב לבחון האם אתם מעשנים, סובלים ממחלת אוסטאופורוזיס, נוטלים נוגדי קרישה, בעלי מחלות חניכיים, סוכרתיים וכדומה. בהנחה ועניתם על אחד מהסעיפים באופן חיובי יש לערוך חישוב מסלול מחדש, אם כי עדיין אין לשלול השתלת שיניים בתל אביב, אלא פשוט להבין כיצד לנהוג בכדי להגדיל את אחוזי ההצלחה.

לא מתפשרים על בריאות הפה

השתלת שיניים לא רק עניין אסתטי, אל תתפשרו על הבריאות שלכם וקבלו ייעוץ חינם להשתלת שיניים בתל אביב

השתלת שיניים ביום אחד בתל אביב

רוצים לחזור להחזיק במערכת שיניים שלמה ונאה, אך כל הגעה לרופא השיניים מרתיעה? אין לכם זמן לחכות כמה חודשים? מעדיפים לעבור את התהליך תחת הרדמה מלאה? חוששים שמגוון שלבים יגדילו את האחוז ללקות בזיהום? מחפשים דרך להוזיל עלויות? חוששים שתהליך ממושך יוביל לספיגת העצמות בגוף? מצבכם הרפואי אינו מאפשר לעבור תהליך מתמשך? ובכן טוב לדעת שישנה חלופה שמחזיקה במגוון יתרונות ייחודיים – טוב לדעת שניתן לעבור השתלות שיניים בתל אביב ביום אחד. במה מדובר? גם במקרה זה נדרשים לעקור את השן, להטמיע שתל ועליו לקבוע כותרת, אם אין צורך לחכות מספר חודשים בין שלב אחד לשני, אלא מקסימום רק כמה דקות.

כמה תעלה לכם השתלת שיניים בתל אביב?

לא מעט תושבי תל אביב בוחרים לעבור טיפול השתלת שיניים, ולו כי היתרונות בהחלט ברורים. עם זאת, אין להתחיל טרם מבצעים השוואת מחירים וטרם מבינים שגם אם מדובר בתהליך יקר, הוא עשוי לחסוך עלויות, ולו כי הוא מאפשר לשמור על שגרת ואיכות חיים ולמנוע טיפולים משלימים. כמו כן, היו מודעים לכך שגם אם בוחרים בהשתלת שיניים ביום אחד, עדיין נדרשים להגיע למספר מפגשים מקדימים ואף יש מצבים שעבורם אופציה זו מהווה את החלופה הזולה.

מחזקים את הביטחון העצמי - השתלת שיניים בתל אביב

רוצים לחוש ביטחון כאשר מדברים עם חברים וקולגות, רוצים ללעוס באופן טבעי, רוצים אפס התעסקות מיותרת עם השיניים ורוצים להיות רגועים לגבי איכות התוצאה ואחוזי ההצלחה? מוזמנים לפנות אלינו וביחד נתקדם אל עבר השתלת השיניים הנכונה במיוחד עבורכם.

נגישות