השתלת שיניים בראשון לציון

ראשון לציון הינה עיר עם חופים, סופרלנד, מוזיאון לילדים, פארקים ובין היתר מרפאות השיניים המובילות שפועלות בשירותנו, כך שאם אתם זקוקים לטיפול מתקדם שנוגע לשיקום הפה, אתם מוזמנים להגיע, להיבדק ולשמוע על האופציות המבטיחות שעומדות לרשותכם, כאשר פה נרחיב אודות השתלת שיניים – אחד מהטיפולים היותר פופולאריים ושזוכים לאחוזי הצלחה מאוד גבוהים.

מכאן שאם חסרה לכם שן או יש לכם כמה שיניים במצב רע שלא ניתן להציל, הרי שאין סיבה להפסיק לחייך, אלא רק נדרש הטיפול הנכון – השתלת שינים, כך שאין שום צורך להסתבך עם תותבות ולחוש מאותגרים. הליך ההשתלה כולל החדרה של בורג ייעודי לחניכיים והרכבה של כותרת ישירות עליו, כאשר יש שיטות שדורשות לחכות כמספר חודשים בין שלב אחד לשני וישנה שיטה שתופרת את כל המהלכים בתום כמה שעות. מבקשים לשמוע פרטים נוספים?

השתלת שיניים לתושבי ראשון לציון

עומדים לעבור השתלת שיניים בראשון לציון ואינכם יודעים למה בדיוק לצפות? ובכן ראשית תעברו מספר בדיקות מקדימות. כך למשל הרופא יעבור על ההיסטוריה הרפואית שלכם, יערוך סריקת CT, ייבחן אלו תרופות נוטלים ואף ייעזר בטכניקת הדמיה שמכסה את מצב הרקמות, את מצב הנתיבים העצביים ואת מצב העצם. לאחר שהתמונה הכללית ברורה, יש להבין האם נדרשים בתהליכים מקדימים (למשל כאלו שמטפלים במצב העצם), ולאחר מכן מתמקדים בשלבים הבאים: זריקת הרדמה מקומית, החדרה של השתל באמצעות פתח מזערי שפותחים בחניכיים, תפירה מקומית, מחכים כמספר חודשים עד להחלמה מלאה (אם מדובר בשן קדמית גם מתקינים עליה שן זמנית), חושפים את השתל (בערך כעבור 3 חודשים), מתקינים את כיפת המתכת, מחכים עוד כמה שבועות ומתקינים את הכתר הסופי שמדמה שן אמיתית.

השתלת שיניים בראשון

טיפולי שיניים בשיטות המתקדמות ביותר ממש ליד הבית 

מי באמת צריך השתלת שיניים?

תוהים אם אתם באמת צרכים לעבור את התהליך? ובכן תעברו לקרוא מיהו קהל היעד ותנסו להתחיל לגבש תשובה. אז מי באמת נדרש לעבור השתלת שיניים? כל מי שחסרה לו שן וכל מי שיש לו שן הרוסה שלא ניתן להציל. האם לא קיימות חלופות? ובכן בהחלט קיימות, אך לא כאלו שמעניקות את אותה תחושת נוחות ואת אותו ביטחון עצמי שמעניק הכתר שמורכב ישירות על גבי השתל. עם זאת, יש לקחת בחשבון שלא כל מי שזקוק לעבור את התהליך הנו מועמד מתאים, ועל כן תמיד נדרשת בחינה קפדנית שבין היתר בוחנת מחלות, מצב דנטלי ואלו תרופות נוטלים.  

מחירון השתלת שיניים בראשון לציון

הקידמה הטכנולוגית מאפשרת לרבים ליהנות מהתוצאות המרשימות של השתלות שיניים בראשון לציון, ועל כן רבים תוהים כמה יש לשלם בכדי לזכות במערכת שיניים שלמה ובריאה, ופה נציין שקיימים מגוון משתנים. כך למשל המחיר משתנה בין אם מבקשים לעבור השתלת שיניים רגילה ובין אם מבקשים לעבור השתלת שיניים ביום אחד (אם כי כמובן שנדרשים להגיע למספר בדיקות מקדימות). מכאן שהכרחי לבחון כל מקרה לגופו.

ההנחיות המומלצות לפני השתלת שיניים

כמהים להתחיל לחייך בפה מלא לצד ביטחון עצמי שופע? ובכן ידוע שאחוזי ההצלחה של התהליך נחשבים מאוד גבוהים, אך קיימים כמה פרמטרים שמשופעים מאופי ההתנהלות של המטופלים, ועל כן אם מבקשים ליישר קו, טוב לדעת שעוד לפני תחילת התהליך עליכם להימנע מעישון, להתכונן לשבוע חופש (ולו כי ייתכן שתופיע נפיחות), ליישר קו עם הוראות הרופא וכמובן שחשוב לשמור מולו על שקיפות מלאה. מבקשים לשמוע פרטים נוספים ולהבין איזה הליך אידאלי עבורכם? פנו אלינו וביחד נתקדם צעד אחר צעד.

שאלות נפוצות

תהליך השתלת השיניים כולל שלבים מקדימים של בדיקת מצב השיניים ועצמות החניכיים באמצעות טכניקות הדמיה מתקדמות ובדיקה של מחלות רקע מהם סובל המטופל. לאחר מכן מתבצע שלב ההשתלה על ידי החדרת השתל (בורג ייעודי) בהרדמה מקומית אל החניכיים. לאחר חשיפת השתל מותקנת עליו כיפת מתכת ייעודית, ועליה מולבשת השן הסופית.
מחירי השתלת שיניים מושפעים ממספר משתנים עיקריים: רמת המומחיות והניסיון של הרופא המטפל, הטכנולוגיה בה נעשה שימוש, סוג השתלים, איכות חומרי השתל והכתרים, כיסוי ביטוח ועוד. טווח המחירים נע בדרך כלל בין 3,000 ₪ (כולל עבודה) עבור השתלת שן עם חומרי גלם סטנדרטיים, ועד 6,000 ₪ עבור טיפול אצל רופא מומחה עם חומרי גלם איכותיים יותר. במידה ותהליך השלת השיניים נעשה ביום אחד בשיטה המקוצרת, המחירים עשויים להיות נמוכים יותר. מוזמנים להשוות מחירים ולקבל מאיתנו ייעוץ והצעת מחיר אטרקטיבית להשתלת שיניים.
משך זמן התהליך תלוי בשיטה לפי עובד רופא השיניים, וכן במצב השיניים של המטופל ומידת השיקום הנדרשת. שיטת הטיפול המהירה עשויה לקחת יום עד מספר ימים בודדים, במהלכה מוחדר השתל בצורה מהירה, ועליו מולבשת השן המלאכותית תוך זמן קצר. במקרים בהם נדרש זמן החלמה ארוך יותר בין החדרת השתל והתפירה ועד הלבשת הכתר והשן המלאכותית, התהליך עשוי להימשך מספר חודשים.
חברות ביטוח רבות מציעות פוליסות לטיפולי שיניים. במסגרת הפוליסה, זכאים המטופל לקבלת החזר כספי על מגוון טיפולי שיניים, ביניהם גם השתלות שיניים. חלק מהפוליסות מבטיחות השתתפות עצמית גם במידה וטיפולי ההשתלה לא מתבצעים במרפאות הרשומות בהסדר. גובה השתתפות העצמית משתנה ותלוי בהסדר אל מול חברת הביטוח, היקף הפוליסה, הרקע הרפואי, גיל המטופל ועוד.
נגישות