השתלת שיניים בבאר שבע

אם פעם נהגו להתאים את המטופל לתהליך, הרי שכיום היוצרות התהפכו ומתאימים את התהליך לנתונים האישיים של כל מטופל ומטופל, כולל התחשבות בסוג של השתל הרצוי, במורכבות של התהליך, באורך הטיפול, בשלבי הטיפול וכדומה, כך שאין פלא שכיום אחוזי ההצלחה נחשבים מאוד גבוהים. על כן אם גם אתם תושבי העיר באר שבע (בירת הנגב) חולמים לחזור להחזיק בפה מלא בשיניים מתפקדות, תוכלו לקבל שירות מאחת המרפאות הפועלות בשירותינו ולקבל את כל המידע על אודות התהליך. ראשית נסביר שמדובר בתהליך שלרוב אורך כמה חודשים והוא כולל 3 שלבים: עקירה, הטמעה של שתל ייעודי בחניכיים וכיסוי בכותרת מחרסינה שמדמה שן טבעית.

השתלת שיניים בבאר שבע - מגיע לכם לחיות בלי שיניים חסרות

סובלים מדלקת שיניים חריפה או קיבלתם מכה חזקה? ובכן לא חסרות סיבות שמובילות לאבד שן ולא חסרות סיבות שמובילות את השיניים למצב רעוע שלא ניתן לשקם, כך שאנשים רבים מתרגלים לחיות עם מצב של חוסר נוחות, ופה אנו באים לומר שכיום הטכנולוגיה והידע בהחלט קיימים, משמע אין שום צורך להמשיך להתבייש לפתוח את הפה, אלא חשוב לדעת שכן יש מה לעשות ואף מבלי להתפשר. במה מדובר? בהשתלת שיניים כמובן – הליך נפוץ ומתקדם, כך שניתן לבנות תוכנית השתלה פרטנית וייחודית – לא סיבוכים מיותרים וללא חשש.

שוקלים לבצע השתלת שיניים בבאר שבע?

השאירו פרטים ומומחה מטעם המרפאה יתקשר לתת לכם מידע נוסף

איך מתבצעת השתלת שיניים בבאר שבע?

עומדים לפני השתלת שיניים בבאר שבע אך יש לכם שאלות ומגוון חששות? ובכן ידע הוא כוח ועל כן מוטב שגם אתם תבינו במה דברים אמורים. ובכן אין זה יהיה נכון להמליץ למטופל על תהליך מסוים טרם נבדקו מספר נתונים אישיים שנוגעים למצב החניכיים, העצם והמצב הבריאותי הכולל. בנוסף, יש להסביר לכל מטופל שהוא עומד בפני מספר אפשרויות, וזאת כי השתלות שיניים בבאר שבע יכולות להיות תחת הרדמה מקומית, תחת הרדמה מלאה, להסתכם ביום אחד, או להימשך כמה חודשים. אי לכך רק לאחר שבוחנים מגוון נתונים אישיים זוכים לראות את התמונה השלמה ולקבל החלטה ביחד עם המטופל, וזאת כי לעתים פחד או חוסר בזמן מהווים נתונים שמסייעים לבחור בתהליך מסוים. כיצד באופן כללי מתבצע התהליך? באמצעות 3 שלבים:

  • הכנה מקדימה – בשלב זה בין היתר מצלמים את החניכיים ובוחנים את מצב העצם ואת המיקום המדויק של השתל המיועד. בנוסף, בוחרים איזה שתל רצוי ואלו הליכים רפואיים נחוצים.
  • מהלך ההשתלה – מבצעים את השלבים השונים (עקירת השן/ הטמעה של השתל הנבחר/הרכבה של הכותרת) בדיוק בהתאם לתוכנית העבודה שהוכנה מראש.
  • מתן הנחיות לאחר התהליך – אין לשחרר את המטופל טרם עוברים עמו על דגשים מסוימים, קרי הגעה לבדיקה תקופתית והקפדה על אוכל רך במשך כמה ימים.

מחירים להשתלת שיניים בבאר שבע

השתלת שיניים מחזיקה בלא מעט יתרונות אך היא אינה זולה. עם זאת, היא גם אינה יקרה, במיוחד אם בוחנים חלופות ולוקחים בחשבון את איכות החיים שהיא מייצרת. מכאן שבין אם מותחים את הטיפול במשך כמה חודשים ובין אם בתוך כמה שעות נמצאים אחרי, תמיד חשוב להבין מהי העלות הכללית. להלן מפרט מפורט:

האם יש להשתלת שיניים תופעות לוואי?

השתלות שיניים נחשבות מאוד מוצלחות, אם כי יש להיות ערוכים לתופעות לוואי. שנרחיב? ייתכנו תופעות לוואי קלות שעד כשבועיים אמורות לחלוף ולהיחלש (קרי שטף דם מקומי או נפיחות), אך גם ייתכנו תופעות לוואי יותר מורכבות (ויותר נדירות), קרי זיהום באזור השתל ואף פגיעה עצבית. עם זאת, אם רק נעזרים בתצלומי רנטגן ומכינים שיעורי בית כנדרש, ממזערים באופן משמעותי את הסיכונים. מבקשים להיות רגועים? פנו אלינו לדנט קליניקס וביחד נבנה את התהליך הנכון ביותר גם עבורכם. 

נגישות